Millaisia tuloksia rullalla ja huollolla on saatu?

Millaisia tuloksia rullalla ja huollolla on saatu?

Haastattelin muutamia valmentajia ja urheilijoita, jotka ovat käyttäneet rullaa ja liikkuvuus-/ kehonhuoltotekniikoitamme. Tässä heidän kokemuksia ja vinkkejä!

Hanna Saario, valmentaja ja bodyfitnessin Suomen mestari 

Hanna mainitsee nämä kolme asiaa:

1. Suunnittele joka treenipäivä ja viikko etukäteen treenit: niiden teho ja tavoitteet!

2. Rullaa treenin jälkeen:

”Kovan treenin jälkeen esim. jalat tuntuivat nesteisiltä ja raskailta, joten tässä kohtaa tarkoituksenani oli saada niitä nesteitä ja happoja liikkeelle. Ihanaa ja rentouttavaa puuhaa!”

3. Muista vastapaino fyysiselle tekemiselle.

Lue koko bloggaus Hannan omassa blogissa.

Niklas Räsänen, Ammttinyrkkeilijä, 10 voittoa eikä yhtään tappiota. 

Haastattelin Niklasta salilla treenien lomassa.

(Videolla on vähän heikko äänenlaatu, sillä salilla oli treeni meneillään.)

Tärkeimmät pointit mitä Niklas kertoi kokemuksistaan olivat

  1. On mukava tehdä huoltoa, kun on tietyt syyt ja tietyt tekniikat ja suunnat, eikä vain venytellä venyttelyn takia.
  2. Niklas on saanut rullan ja liikkuvuusharjotsten kanssa lantioon reilusti lisää liikkuvuutta, joka onkin nyrkkeilijälle äärimmäisen tärkeää. (Tämä ilmeni muuten myös siten, että Niklas lähenee spagaatiin pääsyä huimaa vauhtia. Kun hän sen tekee, koetan saada hänet videolle sen kanssa 🙂 )
  3. Rentouden kautta on tullut lisää räjähtävyyttää ja sähäkkyyttä lyönteihin.

Jenni Ahosilta Personal trainer

Jenni kertoo videolla TOP 3 tulokset mihin hän on rullailun kanssa törmännyt.

Jennin TOP kolmosessa on kyykyn muuttuminen, mutta kaksi muuta pitää katsoa videolta, sillä ne ovat niin uskomattomia, että parempi kuulla suoraan Jennin suusta 🙂

Jennin löytää Facebookista myös!

Tilaa ilmainen opas, joka neuvoo, miten rullaa käytetään alkulämmittelyssä, miten treenin jälkeen ja miten erillisenä harjoituksena. 

Vastaa

%d bloggaajaa tykkää tästä: